Houdini: Core Skills

Houdini: Core Skills

Процепурын зангилаанд суурилсан ажлын явцын хамтаар Houdini таныг цаг хугацааны хүснэгтийг бууруулж, таны бүхий л бүтээлч даалгаврууд дахь сайжруулсан уян хатан байдалд баясахийн тулд илүү олон контентийг илүү хурдан бүтээх боломжийг таньд олгодог. Houdini бол Visual Effects-ийн уран бүтээлчид болон чимхлүүр ажил олон динамик контенттой техникийн хүмүүст төгс тохирно. Houdini нь гэрэлтүүлэг, рендеринг, анимэшн болон процедурын загварчлал зэргээс бүрддэг визуал эффект болон тоглоомны студид зориулсан хэрэгслийн иж бүрдлийг өөртөө багтаасан байдаг.

 Та юу сурах  вэ?

  • Houdini Хэрэглэгчийн Интерфейс
  • Чимхлүүр ажлын систем
  • FLIP
  • Тогтвортой Их бие
  • Даавуу болон Хязгаарт Элементийн програм
  • Мантра рендеринг
  • Houdini дижитал хэрэгсэл хөгжүүлэлт
  • Процедурал Загварчлал
  • Үндсэн VOPs болон VEX
  • Динамик Далай
  • Houdini-ий Нээлттэй VDB Хэрэгслийн Иж бүрдэл

Тавигдах шаардлага

Үндсэн 3D -гийн тухай ерөнхий мэдлэгтэй байх. Өөр 3D төрлийн апп-нууд болох Maya, Cinema4D эсвэл 3DS Max талаар ойлголттой байх нь энэхүү хичээлийг илүү сайн ойлгоход нэмэртэй хэдий ч заавал шаардахгүй. Houdini-гийн талаар ямар ч төсөөлөлгүй байсан ч хамаагүй, энэхүү хичээлийн хөтөлбөрөөс дэлгэрэнгүй ойлголт авах болно. Гэхдээ 3D гийн талаар ерөнхий ойлголттой байх зайлшгүй шаардагатайг энд цохон тэмдэглэе.

Анхан шат

Энэхүү хэсэгт Houdini-гийн үндсэн суурь ойлголтыг маш сайн танилцуулах болно. Үүнд интерфейстийн тухай ойлголт, Houdini утгууд дотор ажиллах, дараалалтай сэтгэх, динамик математикийн програм, чимхлүүр ажлын систем, хэлбэржүүлэгч болон материалууд багтана. Энэхүү хэсгээс дараа дараагийн үйлдлийг ойлгож сурах нь хамгийн чухал бөгөөд ингэснээр сургалтын дараагийн хөтөлбөрүүдийн суурь тавигдаж эхлэнэ.

Дунд шат

Маш сайн суурь ойлголттой болсны дараагаар тэрхүү мэдлэг дээрээ түшиглэн урсгалын симуляци, динамик далай, Hoidini хөдөлгүүр, Houdini Vex Операторууд болон VDB- д суурилсан үүлний системүүдтэй танилцах болно. Энэхүү хэсгийн сургалтаар дамжуулан таны Houdini чадварууд болон программын тухай мэдлэгийг илүү хурцлахад зориулсан хэд хэдэн  төслүүдтэй танилцана. Маш олон нийтлэг визуал эффектүүдийн арга барилыг сурахад шаардлагатай процедуралын хэрэгсэл болон хамгийн шилдэг практикийг хэрхэн хөгжүүлэхийг сурах болно.

Ахисан шат

Энэхүү сургалтын төгсгөлийн хэсэгт таны хамгийн гол Houdini мэдлэгийг илүү нарийвчилсан төсөлд чиглэсэн бүтээгдэхүүн руу хандуулах болно. Ингэснээр бүтээх явцын ардах шат дараалал, HAD хөгжүүлэлт болон эффект бүтээгдэхүүний талаархи суурь ойлголтоо гүнзгийрүүлэх болно. Энэхүү шатыг судалж дуусахад та өөртөө итгэлтэйгээр ямар ч визуал эффект сорилд бэлэн болсон байх болно.

1
Advanced Rigid Body Dynamics Using Proxy Objects in Houdini
2
Architectural Destruction in Houdini
3
Building Character FX Rigs in Houdini
4
Building FX Tools in Houdini
5
Creating a Dynamic Grappling Hook in Houdini
6
Creating Cloudscape in Houdini
7
Creating Custom Houdini Solvers with VEX Wrangles
8
Creating Custom Shaders in Houdini
9
Creating a Dynamic Wet Map Shader in Houdini
10
Crowds in Houdini 15
11
Disintegration, Teleportation and Reintegration Effects in Houdini
12
Houdini Intermediate Ocean FX
13
Houdini FBX Workflows for VR
14
Exploring Houdinis SOP Solver
15
Houdini Stereoscopic Fundamentals
16
Image based Rigid Body Destruction in Houdini
17
Introduction to Collisions in Houdini
18
Introduction to Dynamic Oceans in Houdini
19
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
20
Introduction to Houdini 15
21
Introduction to Houdini Digital Assets
22
Introduction to Houdini Pyro FX
Одоогоор ямар ч зарлал байхгүй байна.

Эхний сэтгэгдэлийг оруулах боломжтой байна.

Please, login to leave a review
Хүслийн жагсаалтад нэмэх
Бүртгэгдсэн: 3 суралцагч
Үргэлжлэх хугацаа: 36цаг 15мин
Хичээл: 22
Түвшин: Анхан шат

Архив

Ажлын цаг

Monday 9:30 am - 6.00 pm
Tuesday 9:30 am - 6.00 pm
Wednesday 9:30 am - 6.00 pm
Thursday 9:30 am - 6.00 pm
Friday 9:30 am - 5.00 pm
Saturday Closed
Sunday Closed